/ /
Pogoji za elektronsko poslovanje z Banko Slovenije
Background

Pogoji za elektronsko poslovanje z Banko Slovenije

Za vzpostavitev elektronskega poslovanja z Banko Slovenije je potrebno za posamezno področje izvesti spodnje tri korake:

  1. Izmenjava digitalnih potrdil

    • Prijava digitalnega potrdila poslovnega subjekta

    • Uvoz digitalnih potrdil Banke Slovenije
       

  2. Izbor načina izmenjave datotek oz. poročil

    Sistem za izmenjavo datotek oz. poročil omogoča več načinov posredovanja podatkov, katera se ločijo glede na stopnjo avtomatizacije, ki jo želi poslovni subjekt vzpostaviti. Katerega od možnih načinov bo uporabil za posamezno izmenjavo poročila se odloči sam.

    • Višja stopnja avtomatizacije; za implementacijo je potrebna pomoč razvijalcev:

      • Spletne storitve BS_B2BWS za izmenjavo datotek oz. poročil z Banko Slovenije

      • Spletne storitve za izmenjavo datotek oz. poročil z Banko Slovenije po ZBS standardu (B2B)

    • Nižja stopnja avtomatizacije:

      • Spletne strani za izmenjavo datotek oz. poročil z Banko Slovenije

      • Odjemalec iBSWSClient za izmenjavo datotek oz. poročil z Banko Slovenije

      • Aplikacija iBSReport2 (samo določena poročila) 

  3. Priprava datotek oz. poročil

    Datoteko oz. poročilo za posamezno področje je potrebno pripraviti v skladu z navodili, ki so objavljena na spletni strani Tehnična navodila in XML sheme.

Varnostni aspekt elektronskega poslovanja poslovnih subjektov z Banko Slovenije določa Navodilo poslovnim subjektom za varno e-poslovanje z Banko Slovenije.

Tehnična podpora v primeru tehničnih težav

 
Telefon

01 471 91 11

Kontaktni obrazec

Tehnična podpora za računalniški program iBSReport2

 
Delovni čas:

Vsak delovni dan od 8. do 16. ure

Telefon

05 373 41 84

Elektronski naslov

[email protected]

Več informacij