
Pogoji za elektronsko poslovanje z Banko Slovenije
Za vzpostavitev elektronskega poslovanja z Banko Slovenije je potrebno za posamezno področje izvesti spodnje tri korake:
Prijava digitalnega potrdila poslovnega subjekta
Uvoz digitalnih potrdil Banke Slovenije
Izbor načina izmenjave datotek oz. poročil
Sistem za izmenjavo datotek oz. poročil omogoča več načinov posredovanja podatkov, katera se ločijo glede na stopnjo avtomatizacije, ki jo želi poslovni subjekt vzpostaviti. Katerega od možnih načinov bo uporabil za posamezno izmenjavo poročila se odloči sam.
Višja stopnja avtomatizacije; za implementacijo je potrebna pomoč razvijalcev:
Spletne storitve BS_B2BWS za izmenjavo datotek oz. poročil z Banko Slovenije
Spletne storitve za izmenjavo datotek oz. poročil z Banko Slovenije po ZBS standardu (B2B)
Spletne strani za izmenjavo datotek oz. poročil z Banko Slovenije
Odjemalec iBSWSClient za izmenjavo datotek oz. poročil z Banko Slovenije
Aplikacija iBSReport2 (samo določena poročila)
Priprava datotek oz. poročil
Datoteko oz. poročilo za posamezno področje je potrebno pripraviti v skladu z navodili, ki so objavljena na spletni strani Tehnična navodila in XML sheme.
Varnostni aspekt elektronskega poslovanja poslovnih subjektov z Banko Slovenije določa Navodilo poslovnim subjektom za varno e-poslovanje z Banko Slovenije.
Tehnična podpora za računalniški program iBSReport2
Vsak delovni dan od 8. do 16. ure
05 373 41 84